Masuki Usia 41 Tahun, Siti Nurhaliza Umumkan Tengah Hamil Anak Kedua
Instagram/ctdk
Selebriti

Siti Nurhaliza membagikan kabar bahagia soal keluarganya. Siti Nurhaliza memberi pengumuman tengah mengandung buah hati kedua saat usianya kini sudah 41 tahun.

WowKeren - Nama Siti Nurhaliza tentu sudah tidak asing lagi bagi para penggemar musik melayu di Tanah Air. Kabar bahagia datang dari penyanyi asal Negeri Jiran Malaysia yang juga sukses meraih kepopuleran di Indonesia tersebut. Di usianya yang sudah 41 tahun, Siti Nurhaliza diberikan kepercayaan untuk mengandung buah hati keduanya bersama Datuk Khalid Mohammed Jiwa.

Kabar bahagia itu dibagikan sendiri oleh Siti lewat salah satu postingan terbaru di akun Instagram miliknya. Sambil membagikan sejumlah foto maternity, Siti Nurhaliza mengabarkan bahwa dirinya kini tengah hamil 4 bulan.

"Alhamdulillah. Hari ini 1 Disember 2020, saya dan suami membuat pengumuman rasmi mengenai kehamilan saya yang sudah pun berusia 4 bulan. Tiada niat untuk berdiam diri selama beberapa bulan ini namun saya dan suami berfikir, apabila tiba waktu yang sesuai, kami tetap akan berkongsi berita ini dengan semua, terutamanya keluarga, saudara mara, sahabat handai, para peminat dan sesiapa sahaja yang mengenali kami," tulis Siti pada Selasa (1/12).


Siti pun meminta doa dari teman-teman dan para netizen untuk kesehatan serta keselamatan bagi sang calon buah hati. "Saya memohon doa kalian supaya saya dan bayi di dalam kandungan diberikan kesihatan, dipermudahkan hari-hari saya ke depan ini sehinggalah saat melahirkan nanti," ungkap Siti.

Masuki Usia 41 Tahun, Siti Nurhaliza Umumkan Tengah Hamil Anak Kedua

Instagram

"Terima kasih sekali lagi kepada kalian yang sangat memahami dan tidak putus mendoakan saya selama ini. Saya amat bersyukur di atas kurniaan Allah ini, anugerah yang sangat berharga kerana saya diberi peluang untuk hamil selepas Siti Aafiyah berusia dua tahun lebih. Alhamdulillah. Terima kasih semua dan doakan saya ya!" sambungnya.

Dua penyanyi kenamaan Tanah Air pun terlihat ikut memberikan ucapan selamat untuk Siti Nurhaliza. "TAHNIAH LOVE," tulis Krisdayanti. "Alhamdulillaah sist❤️ turut bahagia," pungkas Rossa.

(wk/amel)

Follow Berita WowKeren.com di Google News

You can share this post!

Rekomendasi Artikel
Berita Terkait